« فرا رسیدن ماه رمضان ماه صداقت دلها ماه ضیافت الله مبارکجشن اعیاد شعبانیه »

عاشقان عیدتان مبارک

نوشته شده توسطعصمت محمدی احمدابادی 25ام اسفند, 1400
عاشقان عیدتان مبارک

✅ به نام خدای مهدی

✅ گنج نهان

روز میلادت را جشن می‌گیریم، ای آخرین ذخیره الهی و ای یگانه منجی عالم بشریت. کوچه‌ها و خیابان‌هایمان را چراغانی و آذین‌بندی کرده‌ایم. در هر کوی‌ و برزن محفل شادی برپاست. بوی اسپند به مشام می‌رسد.

چشمان منتظر ما خیس است از اشک شوق میلاد تو، آری عصر انتظار، ولادتت را جشن گرفته‌ است. روز میلاد تو، روز زنده شدن آرزوها و امیدهاست.
.
ای آخرین امید رسالت و خورشید آسمان عدالت، ای حقیقت عشق و مظهر عبادت تولدت مبارک و خوش‌آمدی.

ای بهار دلها امروز در میان تمامی ظلمت‌ها شادیم، عالم در سرور است، آسمانیان هم شادند. کاش طلوعت همراه با ظهورت می‌شد، .

کاش می‌دیدمت تا بغل بغل عاشقانه‌ها را بر سر راهت بریزیم و بهترین تبریک‌ها را نثارت کنم اما افسوس که چشمان ما غبار دارد و باران نخورده است. مقصر ابرها نیستند اگر خورشید از چشم ما پنهان است. تو از هر حاضری حاضرتری، ما را لیاقت دیدن نیست.

آن شکوفه طاها، آن مجری عدالت آن مبشر عشق متولد می‌شود و به یمن قدمش جشن می‌‌گیریم.

آری نوروز منتظران از نيمه شعبان آغاز مي شود. بهار مهدی(عج) از راه می‌رسد، خانه تکانی دلها را فراموش نکنیم. حیف است که این جشن و شادی فقط به نقل و شیرینی برگزارشود.
باید مولود را شناخت باید مهمان که بر سر سفره می‌نشیند کم لطفی نکند و صاحبخانه را بشناسد.آیا مهدی فاطمه(س) را می‌شناسیم؟! از ما منتظران چه انتظاری دارد؟! مگر نه این است. که هر کس بمیرد و امام زمان خویش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده لست؟

نیمه شعبان فرصتی است تا وظایف منتظرانه مان را به یاد آورده و با امام عصر خود تجدید عهد کنیم. چه خوب است که زمزمه های انتظار ما فقط به این ایام محدود نشود.انتظاری که افضل اعمال است در طول سال و همه روزها و حتی ثانیه ها به این مسئله توجهی ویژه داشته باشیم..
?اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج


فرم در حال بارگذاری ...