« محمد تقی مصباح یزدیهفته پژوهش گرامی باد »

نشست بصیرتی

نوشته شده توسطعصمت محمدی احمدابادی 18ام دی, 1399

امام جمعه محترم احمداباد: شهید سلیمانی، هم در زمان زنده بودنش استکبار را شکست داد، هم با شهادتش
به گزارش معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد نشست بصیرتی با حضور “حجت الاسلام حسین صابری” امام جمعه احمدآباد در جمع مدیر و معاونان و کادر این مدرسه برگزار شد.
صابری در ابتدا ضمن گرامیداشت 9 دی و شهادت سردار سلیمانی گفت: یکی از خصوصیات سردار آن است که روابط عمومی بسیار قوی داشت و رابطه خود را تا آخرین لحظه با فرزندان شهید، خانواده شهدا، با فرماندهان جبهه قطع نکرد. با وجود مشغله زیاد در تشییع جنازه شهدا شرکت می کرد و وقت زیادی برای فرزندان شهدا مخصوصا شهدای مدافع حرم می¬گذاشت.
وی در ادامه بیان کرد: باید از شهید سلیمانی الگو گرفت شهید دارای شجاعت و روحیه‌ی مقاومت بود؛ سلیمانی با وجود اینکه بسیار متواضع بود ولی ابهت خاصی داشت، حاشیه نداشت، خطی برای خودش وضع کرده بود و آن خط ولایت و امامت بود. ایشان اطاعت محض از امام خامنه¬ای(مدظله¬العالی) داشت.
صابری در پایان گفت: شهید سلیمانی، هم در زمان زنده بودنش استکبار را شکست داد، هم با شهادتش. این تشییعی که در عراق و ایران شد، تشییع عجیب و واقعاً فراموش‌نشدنی‌ای بود و همین حرکت عظیم اولین سیلی سخت به استکبار بود که آنها متحیر کرد.


فرم در حال بارگذاری ...