« برگزاری مراسم افتتاحیهسلام بر سید و سالار شهیدان »

همایش دختران عاشورایی ویژه نونهالان

نوشته شده توسطعصمت محمدی احمدابادی 14ام شهریور, 1401
همایش دختران عاشورایی ویژه نونهالان

در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمدآباد همایش دختران عاشورایی با حضور حجت الاسلام ابراهیم پورعباسی، مبلغ کودک و نوجوان، برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) این همایش که در جمع کثیری از دختران نونهال برگزار شد مروتی، مدیر مدرسه هدف از برگزاری این همایش را آشنایی هرچه بیشتر کودکان با حادثه کربلا و تجلیل از مقام شامخ حضرت رقیه (سلام الله علیها) و یادآوری رنج ها و دردهای آن حضرت بیان کرد و گفت: برگزاری این همایش بهانه‌ای بود تا کودکان قصه حضرت رقیه(سلام الله علیها) را نجوا کنند و از همین سنین درس صبر و ایستادگی را در لوح وجودشان هک کنند.
وی با اشاره به اینکه حضرت رقیه(سلام الله علیها) از جمله جلوه شکوه و عظمت حماسه عاشورای حسینی و برای آزادگان جهان دارای پیام‌هایی بزرگ است، گفت: برگزاری چنین همایش‌ها و مراسمات مذهبی یک کلاس بزرگ تربیتی به شمار می‌رود و حضور کودکان در این مراسمات در تربیت و پرورش آنها موثر خواهد بود.
گفتنی است : بیان داستان حضرت رقیه(سلام الله علیها) وهمخوانی سرود توسط کودکان، برپایی سفره حضرت رقیه(سلام الله علیها)، میز نقاشی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جایزه به برگزیدگان، برپایی موکب و اهدای بسته های فرهنگی به کودکان از بخش های دیگر این مراسم بود.

همایش دختران عاشورایی ویژه نونهالان
همایش دختران عاشورایی ویژه نونهالان
همایش دختران عاشورایی ویژه نونهالان


فرم در حال بارگذاری ...