« مثبت اندیشی دراسلام آری یاخیرتبیین و اهداف سیر مطالعاتی »

جلسه افتتاحیه ترم دوم سال تحصیلی 1400-1399

نوشته شده توسطعصمت محمدی احمدابادی 13ام بهمن, 1399

به گزارش خبرگزاری معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا سلام الله علیها احمدآباد حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی، مسئول نمایندگی شورای سیاست گزاری ائمه جمعه، ابراز نمود: از زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله همواره دشمنان در صدد لطمه زدن به اسلام بوده اند ولی در زمان کنونی دشمن با تمام تجهیزات و با بالاترین امکانات به مبارزه با اسلام خصوصا مکتب اهل بیت علیهم السلام به میدان آمده لذا جامعه به طلبه های ملا و باسواد نیاز مبرم دارد.
حجت الاسلام نجم الهدی در ادامه خاطر نشان کرد: برای موفقیت در این مرحله ابزار لازم است و ابزار طلاب علم و فهم دقیق دین است تا اینکه دین را با کلام و ادبیات روز به مردم بفهمانند و شیرینی آن را به کام مردم بچشانند تا مردم مغلوب شبهات و دشمنی دشمنان نشوندو بهترین منبع و همه هستی ما برای فهم دین، قرآن مقدس است و کلید فهم قرآن و احادیث اهل بیت علیهم السلام، آموختن ادبیات عرب است.
وی تصریح کرد: در کنار ابزار علم، معنویت و عشق ورزی به صاحب الزمان و پاکی و صفای دل نیزلازم است تا بتوانیم سرباز امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف باشیم و سنخیتی با صاحب الزمان پیدا کنیم .
حجت الاسلام نجم الهدی در پایان با اشاره به شخصیت کم نظیر مرحوم علامه مصباح یزدی و شهیدان فخری زاده و سردار سلیمانی گفت: علم توام با عمل دو سلاح این سه بزرگوار بوده است.
گفتنی است: اجرای مولودی، برگزاری مسابقه ورزشی، برپایی ایستگاه مشاوره و پژوهش، اهدای هدیه های فرهنگی به طلاب جدید الورود و تقدیر از فعالان فرهنگی و پژوهش از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بوده است.


فرم در حال بارگذاری ...