« شرکت درانتخابات حق است یا تکلیفانتخاب علوی »

راههای دعوت مردم به شرکت درانتخابات

نوشته شده توسطعصمت محمدی احمدابادی 23ام خرداد, 1400
راههای دعوت مردم به شرکت درانتخابات

نشست تبینی” با موضوع راهکارهای دعوت مردم به شرکت در انتخابات” با حضور “حجت¬الاسلام حمیدرضا مقیمی” استاد حوزه و دانشگاه درمدرسه علمیه حضرت زهرا سلام¬الله¬علیها احمدآباد برگزار شد.
به گزارش واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت زهرا سلام¬الله¬علیها احمدآباد مقیمی ضمن بیان سخنی از امام راحل که حفظ این نظام از اوجب واجبات است گفت: ما وظیفه داریم با امید دادن بین مردم و با راههای مختلف آنها را تشویق به رای دادن کنیم.
وی در ادامه بیان کرد: یکی از راههایی که می توان مردم به رای دادن تشویق کرد تبلیغ به صورت چهره به چهره است که یکی از مهم ترین و مؤثرترین شیوه های تبلیغ در جامعه است. مبلغان دینی باید تعامل و ارتباط خود را با عموم مردم به ویژه نسل جوان بیشتر تقویت کنند و با صبر و حوصله به سوالات و شبهاتشان در زمینه انتخابات پاسخ دهند.
وی خاطرنشان کرد: مبلغان در اعمال، رفتار و گفتار خود باید به‌گونه‌ای باشند که موجب جذب مردم به ‌ویژه جوانان به دین و ارزش‌های انقلاب شوند
مقیمی گفت: با توجه به امکاناتی که شبکه¬های اجتماعی در فضای مجازی دارد می¬توان با ایجاد گروه¬ها و کانالهایی مردم را با مطالب انگیزشی دعوت به رای دادن کنند و علاوه بر آن به با فرستادن پیام به شخصی آنها، آنها را دعوت به رای دادن کنیم و البته ممکن است واکنش ها به صورت منفی هم باشد که باید با صبر و حوصله پاسخ داد.
وی در ادامه بیان کرد: در پیام رسانی مثل واتساپ با گذاشتن کلیپ و عکس نوشته هایی درمورد اهمیت انتخابات و پیامدهای رای ندادن در وضعیت، انها را تشویق و ترغیب به رای دادن کنیم .
وی در پایان گفت:کسانی که مجالس روضه خوانی و قران خوانی در منزل دارند می توانند از این موقعیت استفاده کنند و در مورد اهمیت رای دادن و آثار رای دادن و پیامدهای رای ندادن گفته شود و از این طریق دیگران را تشویق به رای دادن کرد.


فرم در حال بارگذاری ...