« بررسی شیوه های صحیح مطالعهبررسی وقایع 13 آبان در سه دوره مختلف تاریخ ایران »

نشست به مناسبت میلاد پیامبر(ص) وامام حعفر صادق(ع)

نوشته شده توسطعصمت محمدی احمدابادی 14ام آبان, 1399
نشست به مناسبت میلاد پیامبر(ص) وامام حعفر صادق(ع)

به گزارش خبرگزاری معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهراسلام الله علیها احمدآباد، راضیه السادات میرزاده خاطرنشان کرد: جنگیدن پیامبر صلی الله علیه و اله وسلم با مشرکین و کفار در طول رسالت خود جلوه ای از رحمت ایشان بر جهانیان بوده است چون دشمنان اسلام به منزله سلول های سرطانی هستند که اگر از جامعه اسلامی و انسانی برداشته نشوند بعد ازمدتی تمام بدنه اجتماع را کفر و نفاق فرا می گیرد و افرادی که می خواهند در مسیر هدایت قرار گیرند قادر نخواهند بود.
استاد حوزه افزود: در این دوران که غرب و سردمداران آنها پیامبر صلی الله علیه و اله وسلم ما را پیامبرخشونت و جنگ معرفی می نمایند فقط هدف آنها اسلام ستیزی است.
وی تصریح کرد:الان که زمان فتنه هاست باید با تاسی از پیامبر صلی الله علیه و اله وسلم به گونه ای رفتار کنیم که جهانیان خلاف آنچه غرب و سردمداران غرب از پیامبر ما تبلیغ می کنند در رفتار و منش ما ببینندو برای این هدف بصیرت لازم است که با تامل و تعمق در آیات قرآن به دست می آید.
گفتنی است؛ این نشست که در کنار جشن میلاد با حضور طلاب و اساتید این مدرسه به صورت مجازی برگزار گردید همراه با برنامه های فرهنگی دیگری چون مسابقه فرهنگی از مطالب ارائه شده در سخنرانی ، پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری و پخش مولودی و کلیپ عکس کودکان همنام پیامبر صلی الله علیه و اله وسلم و امام جعفر صادق علیه السلام و… بوده است.

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: سربازی از تبار سادات [عضو] 
5 stars

خداقوت
خیلی خوب بود
خوشحال میشم از وبلاگم بازدید کنید
moosavi68.kowsarblog.ir/

1399/08/17 @ 10:25


فرم در حال بارگذاری ...